5 تکنیک های آسان برای قیمت گذاری سیم گالوانیزه

Wiki Article

معمولا مراکزی که اقدام به فروش مفتول گالوانیزه می کنند می بایست از میزان ضخامت مفتول و همچنین نوع سرد و گرم این مفتول اطلاعات کاملی را داشته باشد تا بتواند در ارائه دادن قیمت نمونه های مختلف مشتریان خود را متقاعد نماید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم به ذکر است ترکیب پوشش نیز در کیفیت ورق گالوانیزه تاثیر می‌گذارد و باعث تشکیل دو نوع ورق با کیفیت‌های مختلف می‌شود:

مفتول پس از گالوانیزه شده مقاومت خوبی به زنگ زدگی پیدا می نماید.  از دیگر روکش هایی که بر روی مفتول ها اعمال می گردد می توان موارد زیر را نام برد:

زیرا ضخامت لایه‌ی محافظ در روش سرد نیز کمتر از روش گرم است. از ورق گالوانیزه تولید شده به روش سرد در صنعت خودرو سازی خیلی زیاد استفاده میشود.

یکی از دلایلی که حتما عملیات زنگ زدایی می بایست انجام گردد، آسیب رسانی لایه اکسیدی به قالب های کشش مفتول است.

اتصال مواد ساختمانی: از کاربرهای دیگر سیم مفتول گالوانیزه، اتصال مواد ساختمانی است. از آنجا که سیم فولادی گالوانیزه بسیار محکم است، در ساخت اینجا خانه و مشاغل به منظور اتصال بسیار عالی عمل می کند.

گالوانیزاسیون چیست؟ گالوانیزه کردن ورق سیاه به روش گرم را گالوانیزاسیون گرم می گویند. در این روش که از برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید قدیمی ترین روش های گالوانیزه است، فلز پایه باید در دمای ۴۶۰ درجه سانتی گراد در مخزن روی غوطه ور شود تا بین فولاد و آن را بررسی کنید روی واکنش شیمیایی صورت گیرد که لایه ای مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی باشد.

صفحه اصلی تماس با ما درباره ما مقالات اخبار ورود به پنل قیمت میلگرد

انواع متفاوتی از سیم مفتول در بازار وجود دارد که نوع مفتولی و نوع گالوانیزه آهن مصرف بیشتری دارند. همچنین مفتول مسی که در صنعت برق بسیار پرکاربرد است از دیگر نوع این محصول می باشد. به طور کلی کلیک کنید مفتول های فولادی به صورت زیر دسته بندی می شوند. انواع مفتول فولادی

مفتول گالوانیزه در همه جا در دسترس است و در هر نقطه ای از کشور میتوان آن را تهیه کرد.

برای خرید مفتول گالوانیزه گرم و مفتول اهن در سایز های مختلف و با کیفیت عالی با قیمت ارزان مفتول کالا در خدمت شماست.

عملیات زنگ زدایی در چند مرحله و با روش های مختلفی صورت میگیرد که عمده ترین این روش ها عبارتند از:

مفتول های گالوانیزه به دلیل داشتن مزیت های فراوان امروزه در همه ی صنایع کاربرد روی منابع کلیک کنید دارند، در ادامه در مورد مزیت های این مفتول ها خواهیم گفت.

Report this wiki page