طراحی سایت

Wiki Article

در این نوع طراحی شما باید تا حدودی به نرم افزارهای طراحی گرافیک برای طراحی تصاویر، بنر ها، اسلایدرها و اجزأ گرافیکی سایت آشنایی پیدا کنید.

مشتریان طراحی سایت می‌توانند از طریق هاست خود فایل بکاپ تهیه کنند. اما اگر مهارت لازم برای تهیه بکاپ ندارید میتوانید با ارسال تیکت به واحد پشتیبانی درخواست تهیه بکاپ خود را اعلام نمایید تا کارشناسان ما از اطلاعات سایت شما بکاپ تهیه کنند.

فشرده سازی کد ها جهت بارگذاری صفحات با سرعت بیشتر نقشه سایت

برای ثبت سفارش خود ، لطفا با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید و یا فرم مربوط به ثبت سفارش آنلاین را تکمیل کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

با گسترش نفوذ اینترنت در جامعه و علاقه و اعتماد روز افزون به خرید از فروشگاه های اینترنتی ، نیاز به حضور فعال در این حوزه تبدیل به یک ضرورت شده است. خدمات طراحی سایت وب رمز، با ارائه راه حل های ارزان قیمت برنامه نویسی و طراحی سایت فروشگاهی ٬ در کنار خدمات بازاریابی اینترنتی حرفه ای٬ جهت ورود به عرصه خدمات فروشگاهی آنلاین و فروش اینترنتی کالا و محصولات، در خدمت شرکت ها و صاحبان کسب و کار میباشد.

امکان ارائه فاکتور خرید و سفارشی سازی فاکتور امکان تغییر قیمت گروهی محصولات به صورت درصد و یا با ارز امکان اتصال به سیستم انبارداری ساده و پیشرفته امکان اتصال به سیستم حسابداری

با توجه کردن به این قضیه می توانید تمام آن کالا ها را در سایت خود تکرار نمایید و یا اینکه دیگر آن را تکرار نکنید.

به مجموعه فعالیت هایی خارجی از وب سایت که برای افزایش رنک وب سایت در نتایج موتورهای جستجو صورت می پذیرد، سئو خارجی گفته می شود.

ناگفته نماند توضیحات بیشتر که طراحی سایت وردپرس هم نیاز به طراحی سایت تخصصی دارد و باید با طراحان سایت مشورت کنید و یک تیم طراحی سایت متخصص اینکار را انجام دهد.

امکان اتصال به سیستم سایت منبع های حسابداری برای گزارش مالی به صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه و یا سالیانه

شما می توانید به واسطه ی سفارش طراحی سایت فروشگاهی یک شعبه جدید از کسب و ساخت سایت کار خود را در فضای مجازی ایجاد کنید.

لازم است تمرکز کاربر تنها بر روی تایید نهایی و خرید باشد. با افزودن هر المانی که باعث این سایت حواس پرتی کاربران می شود باید اجتناب کرد.

سایت های طراحی شده در وب رمز همواره پشتیبانی خواهند شد تا کوچکترین دغدغه ای در خاطر شما بابت به روز رسانی امکانات وب سایت تان ایجاد نشود و با خیال راحت به کار توسعه تجارت آنلاین خود بپردازید.

 وب رمز با ارايه خدمات بازاریابی آنلاین و طراحی نمونه وب‌سایت‌های شرکتی در تهران برای صنوف مختلف پزشکی املاک و صنعتی و خبری و با ویژگی سازگاری کامل با موبایل و طراحی مدرن همراه با گرافیک زیبا و کاربر پسند٬ خدمات طراحی اینجا کلیک کنید وب

Report this wiki page