طراحی وب سایت

Wiki Article

با مراجعه به سایت ای‌نماد و واردکردن اطلاعات لازم، نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

قبل از اینکه سراغ اقدامات عملی ساخت یک سایت فروشگاهی برویم، باید تکلیف برخی از مسائل را روشن کنیم.

علاوه بر این، باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی و رونق کسب‌وکارهای آنلاین، طراحی سایت مناسب، یک راه خوب برای معرفی کار شما و اهداف پنهان پشت آن است. یک طراحی خوب با کاربران صحبت می‌کند و آن‌ها را ترغیب می‌کند از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند؛ بنابراین، باید هدف از طراحی وب سایت را مشخص کرد و با انتخاب تصاویر جذاب، تجربه کاربری‌ای لذت‌بخش برای کاربران ساخت.

برای اینکه بوی خوش فروشگاه خود را با تبلیغات پخش کنید، تمام روش‌های این مقاله را بخوانید!

بعد از واردکردن محصولات در سایت، باید سازوکار ساده‌ای برای تکمیل فرایند خرید تعریف کنید.

نمایش محصولات براساس اسکرول و محدوده دید کاربر ماژول مقایسه پیشرفته

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی است.

از مزیتهای وب سایتهای فلش جذابیت آنهاست. گرافیک زیبا و انیمیشن‌های جذاب. اما از معایب عمده آن‌ها می‌توان به عدم طراحی سایت خوانده شدن اطلاعات موجود در آن‌ها توسط رباتهای جستجوگر و عمدتاً سرعت بسیار پایین بارگذاری اشاره کرد.

آنلاینر میتواند با تخصص ۱۲ ساله خود طراحی فروشگاه اینترنتی شما را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت انجام دهد فقط کافی است نمونه وب سایتی که مد نظر دارید را به ما اعلام کنید.

در دسامبر ۲۰۰۵، او شرکت اتوماتیک را معرفی کرد، سرویسی که خدمات میزبانی وبلاگ ارائه می‌دهد و نرم‌افزارهای ضد اسپم می‌سازد.

سپس برای شروع، باید نام دامنۀ مناسبی برای سایتتان انتخاب کنید و پس از آن، یک میزبان متناسب کلیک کنید با نیازهایتان مشخص کنید. بعد از انجام این امور، قالب‌ سایت را انتخاب کنید.

حتماً محصولاتتان را در سایت‌هایی مثل ترب و ایمالز هم قرار دهید. این مراجع قیمتی، بازدیدکنندگان زیادی دارند و می‌توانند کانال ورودی خوبی برای سایتتان باشند.

در صورتیکه سایت فروشگاهی با ظاهر یک وب سایت خاص یا حتی با امکانات خاصی در نظر دارید، تیم آنلاینر با تخصص ۱۲ ساله خود در زمینه راه توضیحات بیشتر اندازی فروشگاه اینترنتی کلیک کنید آماده اجرا طراحی سایت شما منبع می باشد که می توانید از طریق لینک زیر سفارش خود را ارسال کنید. 

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

Report this wiki page