طراحی سایت

Wiki Article

قیمت محصول بالاتر از رقیب باشید یا پایین‌تر؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا با نحوهٔ قیمت‌گذاری آشنا شوید!

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی بانی مد یکی از بزرگترین فروشگاه های لباس در ایران است که انواع لباس های مردانه و زنانه و کودک و نوجوان را با بالاترین کیفیت عرضه میکند.

رضا سپه‌وندی

قالبی خوب است که گشت‌وگذار را برای بازدیدکننده راحت کند. بعد، محصولات را همراه با عکس‌های واضح و توضیحات قانع‌کننده و مرتبط کامل وارد کنید.

شما می‌توانید مشتریانی از سراسر کشور و یا جهان داشته باشید

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

طراحی نمونه سایت شخصی به افراد کمک می‌کند تا به‌صورت حرفه‌ای خود را معرفی کنند و مهارت‌ها یا آثار خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

برای وب گاه‌های تجاری عمومی، موارد اینجا کلیک کنید زیر از جمله اصلی‌ترین آن‌ها به‌شمار می‌روند:

علاوه بر این، توضیحات زیادی برای کاربران در صفحه اول این سایت وجود دارد تا آن‌ها بدون سردرگمی و کمترین ضرر مالی خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند. انتخاب رنگ زرد نیز برای سایت علی بابا هوشمندانه بوده است؛ چراکه هیجان و انرژی سفر را در کاربران زنده می‌کند و افراد در لحظه ورود توضیحات بیشتر به سایت با انرژی مثبتی مواجه می‌شوند.

رایانش ابری معادلات بسیاری را در دنیای کامپیوترها تغییر داد. یکی از این تغییرات بزرگ، در زمینۀ خدمات هاست بود!

لوگوی این‌نماد را هم در فوتر سایت بگذارید تا خیال مشتری را راحت کنید. آن‌ها می‌توانند عملکرد شما اینجا کلیک کنید را بررسی کنند و مطمئن شوند که پای کلاه‌برداری در میان نیست!

مهم‌ترین خصوصیات جوملا، رایگان‌بودن، متن‌باز بودن و پشتیبانی از زبان فارسی است. جوملا به اندازۀ وردپرس افزونه ندارد؛ ادامه مطلب اما همین موضوع که هدف اولیۀ از توسعۀ آن، ساخت سایت‌های فروشگاهی بوده است، باعث می‌شود گزینۀ بسیار مناسبی برای ساختن ساخت وب سایت یک فروشگاه آنلاین باشد.

Report this wiki page