طراحی وب سایت

Wiki Article

قالب‌های وردپرس بسیار متنوع و مطابق با نیازهای روز کاربران است

همکاران ما با دریافت داده های اولیه و نیاز مشتری مشتری ، اقدام به انتخاب طرح مناسب بر اساس سلیقه مشتری ، موضوع کسب و کار و آنالیز رقبا می نمایند.

اگر صاحب یک کسب و کار یا برند هستید، سایت اختصاصی شما هویت شما را به مشتریانتان عرضه می‌کند. هرقدر این هویت متمایزتر و شاخص‌تر باشد، در ذهن مخاطب ماندگارتر خواهد بود و این ماندگاری به معنی ارتباط بهتر با مشتری و در نهایت فروش بیشتر است. انواع طراحی سایت کدام است؟

دفتر شماره ۲: مشهد،بلوار فرهنگ، فرهنگ ۳۷ ابتدای بلوار شهید فخرائی پلاک ۲۲ طبقه ۲

اگر می خواهید صاحب کسب و کار خودتان باشید و درآمد بالایی داشته باشید، حتی اگر برنامه نویسی یاد ندارید یا به زبان انگلیسی مسلط نیستید، می توانید یک فروشگاه اینترنتی با ووکامرس و وردپرس داشته باشید که کاملا فارسی سازی شده است و اصلا نیازی به برنامه نویسی ندارد.

 در این مرحله با تولید محتوا و انتشار آن در وب سایت و شبکه‌های مجازی، رعایت اصول سئو و تبلیغات اینترنتی اقدام به بازاریابی جهت وب سایت خود می‌کنیم تا میزان بازدید کنندگان به وب سایت خود را افزایش دهیم.

با توجه به اینکه آژانس خلاقیت وبسیما عضو رسمی نظام صنفی رایانه‌ای کشور است، تمامی تعرفه ها بر کلیک کنید اساس تعرفه این سایت استاندارد اعلام شده توسط این مرکز محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد.

بی‌کیفیت نیستیم تا ارزان باشیم، بی‌انصاف نیستیم تا گران باشیم. قیمت طراحی سایت بر اساس فاکتورهای مختلفی مثل گستردگی پروژه، نیازها و امکانات سایت بستگی دارد.

مهم ترین نکات طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای برای کسب و کارها

طراحی فروشگاه بر اساس نیاز مشتری و استاندارد ها صورت می گیرد و تمامی بخش ها طبق نیاز مشتری و داده های ارسال شده مانند دسته بندی ، تصاویر و لوگو ها ، چند نمونه محصول و… در وب سایت بارگذاری میگردد.

قصد سفارش سایت فروشگاهی دارید؟ منبع امروزه کاربران برای یافتن کالا و خدمات مختلف ابتدا در گوگل به دنبال محصول مد نظر خود هستند! حضور شما در اینترنت باعث می شود که کسب و کارتان به یک محیط فیزیکی محدود نباشد.

هیچ اجباری به تهیه هاست و دامنه از مجموعه ووکامرس نیست و در صورت داشتن هاست و دامنه ، منبع هزینه هاست و دامنه از مبلغ کل کسر و به مشتری بازگردانی می شود

خیر؛ هیچ محدودیتی برای تعریف تعداد کالا ها وجود ندارد. در واقع تعداد محصولات شما هیچ تاثیری در قيمت طراحي سايت فروشگاهي نخواهد داشت.

محدود نبودن به مکان (کاربران سایت اینجا شما میتوانند از تمام نقاط دنیا باشند و مثل کسب و کارهای سنتی، محدود به مکان و منطقه جغرافیایی نیست)

Report this wiki page