ساخت سایت

Wiki Article

آیا تهیه هاست و دامنه را وب پویا انجام می دهد؟ آیا تهیه هاست و دامنه را وب پویا انجام می دهد؟

اگر شکل کسب‌وکارتان طوری است که محصولات برندهای بزرگ را می‌فروشید، حتماً از لوگوی آن‌ها در سایتتان استفاده کنید تا اعتبار بیشتری به دست آورید.

چند روز بعد، تبلیغ همان محصول را با یک تخفیف یا پیشنهاد جذاب در سایر وب‌سایت‌ها می‌بینند.

مرحلهٔ چهارم: یک قالب انتخاب و سفارشی‌سازی را شروع کنید

هنگام انتخاب قالب توجه کنید اگر برای کار با وردپرس، افزونه خاصی را نیاز دارید؛ آِن افزونه با قالب شما سازگاری داشته باشد.

گام هشتم آموزش طراحی سایت با وردپرس : نصب افزونه‌های مورد نیاز کار با وردپرس

بعد از انتخاب نام دامنه، باید هاست سایت خود را انتخاب کنید.

دریافت آخرین خبرها و آموزش‌ها در خبرنامه یکتانت. تمام!

به طور معمول سایت‌ها فارغ از انواع متنوعی که دارند، چند صفحه‌ی مشترک مثل صفحه نخست، صفحه تماس با ما، صفحه خدمات یا محصولات دارند. برای طراحی هر صفحه در وردپرس نیاز توضیحات بیشتر به یکی از صفحه منبع سازهای المنتور یا کلیک کنید ویژوال کامپوزر دارید. بسته به نوع قالب و ترجیح شخصی خودتان می‌توانید با یکی از این دو شروع به ساخت صفحات کنید.

اما اجازه دهید شما را با چند اصطلاح برنامه‌نویسی آشنا کنیم. اصطلاحاتی که احتمالاً در مسیرتان با آن‌ها برخورد خواهید داشت:

تاریخ بروزرسانی : ۱ آذر ۱۴۰۱ سال‌ها پیش، بیل گیتس گفته بود:

بهتر است نام دامنه را بین یک یا ادامه مطلب حداکثر دو کلمه انتخاب کنید.

بخش مهمی که در طراحی فروشگاه اینترنتی باید در نظر بگیرید، مراحل پرداخت الکترونیکی و اتصال به درگاه است. این قسمت باید کاملا استاندارد و توضیحات بیشتر به دور از مشکل باشد؛ در غیر اینصورت شما با یک برچسب بزرگ بی‌اعتمادی از سمت مشتری مواجه خواهید شد که هیچوقت پاک نخواهد شد.

توضیحات محصول در ترکیب با کلمات کلیدی درست، باعث می‌شوند سئو سایت هم بهبود پیدا کند و در نتایج برتر گوگل نمایش داده شود.

Report this wiki page