طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

“پشتیبانی یک سایت فروشگاهی از تمام موارد دیگر آن مهمتر است”

از دسته بندی های عالی در صفحه اصلی و منو یا همان فهرست تا فیلتر های محبوب برای پیدا کردن محصول خاص کاربران، از قسمت های مختلف نقد و بررسی مربوط به خود دیجی کالا تا قسمت نظرات کاربران در خصوص محصولات، از نمایش محصولات ویژه و پرفروش تا قسمت نمایش محصولات جدید و کاربردی برای شما و همچنین مقایسه کالاهای مختلف با همدیگر، همه و همه ویژگی یک سایت فروشگاهی خوب و عالی را عرضه می نماید.

اگر شما قصد طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی را دارید به این نکته توجه کنید که هیچگاه این کار را با قالب هاب آماده و رایگان در اینترنت انجام ندهید زیرا این مورد یکی از المان های منفی گوگل حساب می‌شود و حتی ممکن است سایت شما از روی فضای اینترنتی توسط گوگل حذف شود.

اما نمونه قالب سایت دی جی کالا در وردپرس می باشد. و شما میتوانید با خرید قالب آن طراحی سایت دی جی کالا با وردپرس را داشته باشید.

ما در وب رمز٬ به پشتوانه نزدیک دو دهه فعالیت حرفه ای؛ ارائه خدمات جهان تراز و پاسخگویی در قبال خدمات ارائه شده و همچنین حفظ دائمی ارتباط موثر با مشتریان خود اعتقاد داریم و برای رسیدن به نهایت جلب رضایت مشتریان٬ همواره در جهت اینجا بهبود کیفیت خدمات ارائه شده و پشتیبانی امور مشتریان میکوشیم و افتخار می کنیم که خوشنامی برند وب رمز را به یمن ایجاد رابطه درست در کار و صداقت با مشتریان در طول نزدیک به دو دهه خدمات حرفه ای وب کسب طراحی سایت فروشگاهی کرده ایم.

امکان ارائه فاکتور خرید و سفارشی سازی فاکتور امکان تغییر قیمت گروهی محصولات به صورت درصد و یا با ارز امکان این سایت اتصال به سیستم انبارداری ساده و پیشرفته امکان اتصال به سیستم حسابداری

تجربیاتی در دنیای دیجیتال که بتوانیم تغییرات اساسی و نتایج قابل توجهی ایجاد کنیم.

علاوه بر دسترسی و امکانات پرتال، واحد پشتیبانی و آموزش پرتال در تمامی ساعات شبانه روزی به صورت تلفنی، تیکتی و ایمیلی پاسخگو سوالات و مشکلات شما خواهد بود. عمده تفاوت بسته‌های مختلف در چیست؟ تفاوت بسته و تعرفه‌های متفاوت پرتال در امکانات و دسترسی هایی است که در اختیار شما قرار می گیرد، شما می‌توانید بر اساس نیازمندی‌های خود، بسته مورد نظر را انتخاب نمایید.

قدرت و اعتبار وب سایت های رقیب شما در نتایج اولیه گوگل در کلمه کلیدی مد نظر

کلیک کنید Most website layouts integrate adverse Room to break the textual content up into paragraphs in addition to stay clear of Middle-aligned textual content.[17] Motion graphics

داشتن نقشه سایت ، بهینه بودن نسبت کد به متن ، رعایت تگ گذاری صفحات و .. از مواردی هستند که یک وب سایت بهینه برای گوگل باید داشته باشد. برای موفقیت سایت رضایت گوگل شرط اساسی است!

تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، چهار راه زرتشت بن بست سروش ساختمان بهمن طبقه اول واحد دوم

اهمیتی که در وجود جستجو در یک وب سایت فروشگاهی برای شما وجود دارد آن است که اگر وب سایت شما به درستی کار نکند امکان نارضایتی کاربر و در نهایت ترک کردن سایت فروشگاهی را زیاد می کند.

ساخت سایت فراهم کردن روش های متنوع پرداخت برای کاربران علاوه بر تسهیل روند خرید کالا می تواند اعتماد کاربران را هم در پی داشته باشد.

Report this wiki page