آخرین پنج سرویس طراحی وب سایت اخبار شهری

Wiki Article

لیست قیمت طراحی سایت فروشگاهی با سیستم های مدیریت محتوا همانند وردپرس : طراحی سایت با این روش بسیار سریع تر و آسان تر انجام می شود ، و به همین دلیل قیمتی پایین تر نسبت به کدنویسی خواهد داشت.

طراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.

با ما تماس بگیرید و اجازه دهید برای شما وب سایتی طراحی کنیم که ترافیک با کیفیتی داشته باشد و نرخ تبدیل شما افزایش یابد.

این وب سایت تقریبا کلیه امکانات اصلی و جانبی فروشگاه های اینترنتی را در خود دارد و در این مقاله سعی داریم امکانات این وب سایت را برای شما شرح دهیم تا درک بهتری از امکانات وب سایت فروشگاهی داشته باشید. مقایسه روش های طراحی فروشگاهی اینترنتی (قیمت ها به تومان)

وب سایت خود را با اطلاعات مرتبط، جامع و منحصر بفردی به روز رسانی کنید که نیازها و نگرانی های مشتریان شما را پوشش دهد.

طراحی سایت تخصصی در شرکت وب‌رمز با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد:

سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری ویژه هستند که در مراکز داده امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

با دیدن و اجراکردن آموزش‌ها، شما آماده مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی شده‌اید!

با دیدن و اجراکردن آموزش‌ها، سایت منبع شما آماده مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی شده‌اید!

لازم نیست برای شروع یا ادامه کسب و کار خود یک دفتر یا مغازه بزرگ و پر هزینه داشته باشید ! با طراحی سایت فروشگاهی در دو هفته فروشگاه اینترنتی خود را تحویل گرفته و از خدمات آموزش و پشتیبانی رایگان همیار توسعه بهره مند شوید ما همراه شما هستیم تا کسب و کار آنلاین خود را به حرفه ای ترین شکل ممکن راه اندازی کنید.

شما به عنوان صاحب کسب و کار بایستی از جلب توجه مخاطب هدف خود و نگه داشتن او در وب سایت خود اطمینان یابید.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

ما صفحات کالاهای شما را بهینه می کنیم، طراحی شما را ساده و در عین حال حرفه ای پیاده سازی می کنیم، از تصاویر با کیفیت استفاده می کنیم و محتوای شما را قابل جستجو می کنیم.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

Report this wiki page