طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

دیجی کالا نامی بسیار آشنا در میان فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی است. این سایت در چند سال اخیر، با در دست گرفتن سهم بزرگی از بازار خود را از دیگر رقبا به طور کامل جدا کرده است. حالا سؤال اصلی اینجا است:

دو پارامتر مهم که می‌توانند به برگ برندۀ شما بدل شوند، عکس‌های باکیفیت و توضیحات محصول کامل هستند. از زوایای مختلف محصول عکس بگذارید تا بیننده راحت‌تر تصمیم بگیرد.

سایت های شرکتی فرصت خوبی برای معرفی کامل شرکت به مخاطب و توضیح سازوکار‌های آن هستند.

تصاویر زنده و جذاب هستند و مخاطب حتی ممکن است به‌اشتباه تصویر را لمس کند! استفاده از رنگ‌های ملایم و تصاویر باکیفیت، از دیگر خصوصیاتی است که در طراحی سایت این برند مشهور دیده می‌شود.

فرایند خرید را به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کنید؛ چراکه هرگونه پیچیدگی می‌تواند به از دست رفتن مشتری ختم شود.

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید

برای بالاآوردن یک سایت، به فضایی این سایت نیاز دارید که از محتوای سایت شما نگهداری کند. به چنین فضایی، اصطلاحاً هاست می‌گویند که به‌معنای میزبان است.

از مزیتهای وب سایتهای فلش جذابیت آنهاست. گرافیک زیبا و انیمیشن‌های جذاب. اما از معایب عمده آن‌ها می‌توان به عدم خوانده شدن اطلاعات موجود در آن‌ها توسط رباتهای جستجوگر و عمدتاً سرعت بسیار پایین بارگذاری اشاره کرد.

یا بعد از اولین خرید، دیگر هیچ‌وقت سراغ فروشگاه مذکور نمی‌روند.

نام انتخابی باید با کلیت کسب‌وکار شما و برندتان همخوانی داشته باشد.

مهم‌ترین دغدغۀ مجموعۀ سلینوی کاله، معرفی محصولات جدید خود به بهترین شکل ممکن بود. یک برنامۀ حرفه‌ای و هدفمند راهکاری اینجا بود که تیم تولید محتوای نوین ارائه داد.

اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان ایران سرور، می طراحی سایت توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، حامی کسب و کار آنلاین شما بمانیم

پیشنهاد می‌کنیم در کنار اهمیت به استراتژی‌های کاری خود، نگاهی به بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی داشته باشید و اینجا کلیک کنید از ایده‌های خلاقانه نمونه کارهای طراحی سایت الهام بگیرید.

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال ادامه مطلب یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

Report this wiki page