مفتول گالوانیزه و شیفتگی در مورد خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

این وسایل اینقدر دوام دارند که بعد از مصرف نیز به عنوان ضایعات آهن گالوانیزه باز هم بکار می روند.

برای تهیه مفتول گالوانیزه سرد، باز هم از فلز روی برای پوشش‎دهی استفاده خواهد شد، اما مراحل آن از گالوانیزه گرم کمی ساده‎تر است. در این روش مفتول سیاه، ابتدا اکسیدزدایی خواهد شد، سپس با استفاده از سیستم آبکاری با برق – الکترولیز، زینک بر سطح مفتول پاشیده می‌شود.

سیم مفتول استیل، زنگ نمی زند و در برابر موادی چون اسید، خورده نمی شود که از مزیت های مهم آن محسوب می شود.

مرحله اول به عنوان ترشی شناخته می شود، که در آن سیم ها گرم می شوند و زنگ زدایی می شوند و همچنین اسید می شوند. هدف از این کار حذف ناخالصی ها از سطح سیم است.

Looks like you're using new Reddit on an old browser. The site may not work properly if you don't update your browser اینجا کلیک کنید ! If you do not update your browser, we suggest you visit old reddit .

مفتول گالوانیزه کم کربن، انعطاف پذیری و چکش خواری بالایی دارد.

اتصال این نوع درپوش به علت داشتن رزوه بسیار اطلاعات بیشتری دریافت کنید راحت تر است.

این تکنیک میزان انعطاف‎پذیری و نرمی آنها را افزایش می‌دهد. به این ترتیب با سیم مفتولی مواجه می‎شوید که ظاهری سفید داشته و از سویی دیگر مقاوم و نفوذناپذیر است.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث افزایش محبوبیت مفتول گالوانیزه گرم شده است، این است که با توجه به مقاومتی که ارائه می‌دهد در بسیاری از مناطق با آب و هوای مختلف قابل استفاده است.

نکته مهمی که باید هنگام خرید آن بدانید این است که قیمت درپوش گالوانیزه با نوع فولادی آن تفاوت زیادی ندارد. البته اندازه و سایز در قیمت درپوش گالوانیزه بسیار به وب سایت ناشر مراجعه کنید تاثیر گذار ادامه مطلب است.

سیم مفتول گالوانیزه‌ها را از نظر ضخامت و نوع آن می‌توان در ادامه دسته‌های مختلف تقسیم‌بندی کرد که به صورت اختصاری به آن‌ها می‌پردازیم:

صفحه اصلی تماس با ما درباره ما مقالات اخبار ورود به پنل قیمت میلگرد

محصول ضخامت مفتول نوع گالوانیزه محل بارگیری حداقل سفارش واحد قیمت حداقل سفارش

مفتول گالوانیزه که نام دیگر آن مفتول سفید نیز می‌باشد، نوعی سیم پرکاربرد در صنعت است. این مفتول در به دو روش گالوانیزاسیون گرم و سرد تولید می‌شود. قیمت مفتول گالوانیزه سفید بر اساس وش تولید و کاربرد آن تعیین خواهد شد.

Report this wiki page