جاذبه در مورد خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

معمولا مراکزی که اقدام به فروش مفتول گالوانیزه می کنند می بایست از میزان ضخامت مفتول و همچنین نوع سرد و گرم این مفتول اطلاعات کاملی را داشته باشد تا بتواند در ارائه دادن قیمت نمونه های مختلف مشتریان خود را متقاعد نماید.

به طور کلی انجام فرایند گالوانیزاسیون برای محصولات فلزی باعث می‌شود که مقاومت این قطعات در برابر شرایط محیطی و عوامل خورنده که باعث زنگ زدگی و کاهش کارایی این محصولات می‌شود، افزایش یابد.

مصارف صنعتی مفتول به مراتب از مصارف ساختمانی آن بیشتر می باشد. از این رو در این مقاله بیشتر بر بعد صنعتی مفتول متمرکز می شود.

مفتول گالوانیزه ی گرم در واقع همان مفتول سیاه آنیل شده (حرارت داده شده ) می باشد که در اثر حرارت کربن به حداقل ممکن رسیده و بسیار نفوذ پذیر و نرم شده است.

از ورق های گالوانیزه ، جهت ساخت حفاظ و نرده، دستگیره، لوازم خانگی، بدنه اتومبیل، پوشش سقف ، پوشش دیوارها و … استفاده میشود.

مفتول گالوانیزه سرد کاملا یکپارچه و براق می باشد و به طور کلی می توان گفت کیفیت مفتول گالوانیزه سرد نسبت به مفتول گالوانیزه گرم پایین تر است.

وجود کربن پایین در ساختار این مفتول ها باعث نرم و منعطف شدن آن ها میشود.

گفتنی است از طریق این اشکال می‌توان تشخیص داد که ورق مورد نظر محصول کدام کارخانه است.

 از مصالح ساختمانی پر مصرف پروفیل می باشد. پروفیل به دو به دو نوع ساختمانی و صنعتی تقسیم می گردد. پروفیل های ساختمانی در ساختمان سازی به کار می روند.

گالوانیزه به روش غوطه ور شدن به صورت فرایندی انجام می شود و شامل چند مرحله است. پیش از هرکاری مسئول فنی سطح قطعه آهنی یا فولادی را تمیز و چربی زدایی می کند و پس از می توانید اینجا را امتحان کنید اسیدپاشی روی منابع کلیک کنید مجدد راهنمایی بیشتر آن ها را شستشو می دهد.

دسترسی سریع قیمت میلگرد قیمت تیرآهن و هاش قیمت ورق قیمت قوطی پروفیل قیمت نبشی و ناودانی قیمت لوله قیمت محصولات مفتولی

برای خرید مفتول گالوانیزه گرم و مفتول اهن در سایز های مختلف و با کیفیت عالی با قیمت ارزان مفتول کالا در خدمت شماست.

برای تعیین قیمت مفتول‌های گالوانیزه باید به نوع گالوانیزاسیون توجه داشت. مفتول‌های گرم و سرد دارای قیمت‌های مختلفی هستند. علاوه بر آن ضخامت فلز روی نیز بر روی این امر تاثیر خود را می‌گذارد. از ضخامت مفتول نیز اینجا می‌توانیم به عنوان یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت یاد کنیم. هر چقدر ضخامت محصول بیشتر باشد، قیمت تعیین‌شده برای آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای خرید مفتول گالوانیزه نیاز است تا یکی از بهترین مجموعه‌ها را در این زمینه انتخاب کنید.

میلگرد تیرآهن ورق ادامه مطلب پروفیل نبشی ناودانی سپری لوله محصولات مفتولی

Report this wiki page