5 عنصر ضروری برای خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

همانطور که گفتیم هزینه طراحی سایت وردپرس و هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله طراحی زیبا و کاربر پسند، کیفیت کدنویسی و واکنش گرا بودن آن از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت خرید سایت وردپرسی می‌باشد.

همه ما این روزها بسیاری از خدمات را در اینترنت جستجو می کنیم، پس طراحی سایت اینترنتی و داشتن وب سایت اینترنتی، از جمله دغدغه شما باید باشد. طراحی سایت اینترنتی راهی جدید است برای شما تا بتوانید مشتری های بسیاری را از سراسر وب و دنیای دیجیتال، داشته باشید و برند خود را به آنها معرفی کنید.

آموزش طراحی سایت

 اینکه شما کدام یک از بخش ها را انتخاب می کنید به علاقه شخصی شما بستگی دارد؛ اما توصیه ما آغاز کار از مرحله فرانت اند و سپس رسیدن به مرحله بک اند است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به گروه استاد وب است.

امکان درج فاکتور در حساب‌ کاربری کاربران و قابلیت پرینت فاکتور به تفکیک سفارش‌ها امکان تنظیم اینکه خریدار هنگام خرید مشخص کند فاکتور به همراه محصول برایش ارسال شود یا خیر امکان پرینت برچسب پستی توسط مدیریت برای الصاق فاکتور روی محصولات ارسالی (با این امکان مدیریت می‌تواند آدرس صورت‌حسابی که خریدار حین خرید پر کرده است را پرینت بگیرد و دیگر نیازی به نوشتن آدرس روی کاغذ نداشته باشد) امکان شخصی سازی فاکتور (مشخص شود توضیحات بیشتر روی فاکتور چه بخش‌هایی باشد و چه بخش‌های حذف شود) امکان صدور پیش فاکتور قبل از خرید کالا یا ثبت سفارش خدمات قابلیت ثبت بازخورد و امتیاز برای محصولات خریداری شده

توسعه و بهینه‌سازی این وب‌سایت هم‌اکنون نیز در حال انجام است. همچنین برنامه جامع بازاریابی دیجیتال شامل کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی، تولید محتوا و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوگر (سئو) با نظارت و مدیریت ما در آژانس متاوب در حال اجرا است.

همکاری ما با شرکت آیرست در سال ۱۳۹۶ آغاز شده است. نسخه ۱ وب‌سایت شرکت آیرست در بهمن همان سال رونمایی شد. مشاوره، مدیریت و اجرای فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ آیرست از سال ۱۳۹۶ تا اکنون به عهده ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ متاوب بوده است. طی این سال‌ها تلاش کرده‌ایم که وب‌سایت را همیشه به‌روز نگه داریم و از دید بازاریابی دیجیتال، کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی را در سطح اینترنت برای این برند اجرا کرده‌ایم.

خدمات ما در استاد وب برای طراحی سایت در استان گیلان به شرح زیر است:

نمونه صفحه داشبورد مدیریت سایت کاملا فارسی و کاربری آسان

اجرای کد مهم‌ترین مبحث اساسی و اولیه در طراحی سایت است که در تعرفه طراحی سایت تاثیر می‌گذارد؛ چراکه نیاز به زمان و تخصص بیشتری دارد. در صورتی که کدهای وبسایت شما بی‌کیفیت باشند، سایت دچار مشکلات زیادی می‌شود و سرعت سایت شما کند شده یا در بدترین حالت سایت شما از دسترس خارج می‌شود. سپردن طراحی وب سایت به شرکت‌های خوش‌سابقه، امکان بروز چنین مشکلاتی را به صفر می‌رساند.

به طور کلی تمام سایت‌های اینترنتی از دو روش زیر طراحی و راه‌اندازی می‌شوند:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش طراحی...

Report this wiki page